Consell Diocesà de Caritas d’Urgell a Balaguer

Al Centre St. Domènec de Balaguer, va tenir lloc el dissabte dia 3 de desembre la reunió ordinària del Consell Diocesà de Càritas d’Urgell, sota la presidència de l’arquebisbe Joan-Enric Vives i amb el Director Sr. Josep Casanova.

A la pregària inicial l’Arquebisbe recordà que aquell era el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, i els encomanà així com les seves famílies i les institucions que acompanyen la seva lluita. I durant la reunió es tractaren els diversos temes de l’Ordre del dia:

La presentació del projecte “Treballem junts el model d’acció”, una ajuda per a la reflexió sobre els fonaments de l’acció de Càritas, que restarà obert per a aportacions de les diverses Càritas parroquials; assumptes de tràmit; el seguiment de les activitats que desenvolupen el Pla estratègic; les Entittas amb cor distingides; l’obertura ràpida per les necessitats imperioses d’un pis d’acollida a Balaguer; i el projecte tèxtil “Moda.RE”; es van donar els resultats de les col·lectes i de les Campanyes d’emergències. També es va presentar la Campanya de Nadal, i es va donar compte del desenvolupament de l’Empresa d’inserció “Nougrapats”.