Confirmacions a Pradell

007

Dissabte 9 de juny, Mons. Joan-Enric Vives va administrar el sagrament de la Confirmació a 13 joves a Pradell de Sió. Fou complimentat per l’alcalde pedani Il·lm. Sr. Eduard Balagueró, i concelebraren la missa el Rector, Mn. Josep M. Santesmasses, i el Vicari d’Agramunt Mn. Joan Pau Esteban, que va preparar els joves que confirmaven.

En un ambient de joia perquè eren tants els joves del poble que rebien el sagrament de l’Esperit, el Sr. Arquebisbe els exhortà a mantenir i fer més viva la nostra fe en la presència del Crist Ressuscitat entre nosaltres, a través de l’Eucaristia, i a acollir l’Esperit que ens dóna la fe i l’alegria, el convenciment i l’esperança per ser testimonis de la fe i de l’amor.

Exhortà que els cristians hem de ser coneguts avui per la caritat i per l’amor a l’Evangeli, i l’Eucaristia, que és un do de l’Esperit que la consagra a través dels sacerdots, ens serà l’aliment i la fortalesa enmig de les proves, com en l’actual crisi de valors i econòmica.
També agraí el Cor parroquial i l’organista pels seus serveis mantinguts durant tot l’any, a les persones que tenen una activa funció de tenir sempre a punt el temple parroquial, i agraí al poble tota l’estimació i el suport que actualment donen al seu Rector.
014028