Confirmacions a Linyola

Dissabte 18 d’abril l’Arquebisbe Joan-Enric va administrar el Sagrament de la Confirmació a 6 joves de la Parròquia de la Mare de Déu Assumpta de Linyola. Fou acompanyat pel Rector de la Parròquia, Mn. Pere Canyada i pel diaca Mn. Josep Caba.

L’Arquebisbe glossà les lectures proclamades del III Diumenge de Pasqua animant els confirmands a no tenir por a l’hora de ser testimonis de la resurrecció de Crist com ho foren els apòstols. Mons. Vives explicà als joves catequèticament la importància del “testimoni” que és el qui pot donar fe d’un esdeveniment. Per tal d’explicar-ho feu referència a una fotografia que llueix al temple parroquial de Linyola on es pot veure la figura del Bisbe d’Urgell Ramon Iglesias Navarri i els fidels de Linyola que l’acompanyaven. L’Arquebisbe Joan-Enric recordà als joves com alguns dels qui van participar en aquell esdeveniment encara són vius i en poden donar testimoni. Mons. Vives subratllà també com és d’important que el testimoni estigui convençut i cregui en el testimoni que dóna i demanà als confirmands aquesta coherència entre fe i vida, entre el compromís de fe que adquirien amb la confirmació i la vida de cristians compromesos i coherents que havien de viure. Finalment animà els joves a “nedar contra corrent” no deixant-se emportar per la cultura egoista dominant i sent testimonis valents i joiosos de la Resurrecció de Crist.

En acabar la celebració Mons. Vives regalà un Nou Testament als joves confirmats i va poder saludar els catequistes i els col·laboradors de la Parròquia que li feren lliurament d’un record fotogràfic de les activitats realitzades a la Parròquia de Linyola l’any 2014.