Confirmacions a la Parròquia de Sta. Maria de Puigcerdà

El diumenge dia 10 de maig, 5è. de Pasqua, el Bisbe d’Urgell ha administrat el sagrament de la Confirmació a 75 joves de la Parròquia de Santa Maria de Puigcerdà, acompanyat per l’Arxiprest Mn. Josep Grau i el vicari Mn. David Codina.

Els joves acompanyats pels seus padrins i familiars omplien de gom a gom el temple parroquial. A l’homilia, el Sr. Bisbe els ha exhortats a viure molt units a Crist, el Cep veritable, per donar fruit autèntic, amb vida d’oració, de lectura de l’Escriptura i de participació eucarística, que els duria a l’amor fratern i al compromís vigorós i servicial de les seves vides.

Els ha recordat la gràcia que els donava l’Esperit Sant per fer el camí de la vida “defensats” per aquest enviat del Pare. I ha exhortat les famílies, especialment els pares i padrins, a donar el màxim d’amor, de temps i de dedicació als joves, perquè la crisi actual -que és una crisi moral i espiritual- trobi camins de recuperació i de canvi real.

En acabar l’eucaristia el Sr. Bisbe ha visitat les recents obres realitzades a la Capella del Santíssim Sagrament de la Parròquia de Puigcerdà.

confirmacionspuigcerda2confirmacionspuigcerda1confirmacionspuigcerda3confirmacionspuigcerda4confirmacionspuigcerda5