Conferències Quaresmals a Agramunt

dsc02431

En ocasió del període quaresmal, la parròquia d’Agramunt ha organitzat un cicle de conferències que han comptat amb una participació mitjana d’unes 80/90 persones, vingudes també d’altres parròquies de la comarca de l’Urgell. El rector Mn. Llorenç Utgés, d’acord amb el Consell Parroquial, ha promogut durant la Quaresma aquesta activitat de formació cristiana, així com també altres activitats pastorals: un racó de pregària els divendres al vespre a la capella de les Missioneres de la Immaculada Concepció, el Viacrucis els diumenges a la tarda a l’església parroquial i un sopar solidari divendres dia 2 de març en el marc de la Campanya contra la Fam.

El dimarts dia 6 de març, el Dr. Francesc Torralba, professor de la Universitat Ramon Llull i reconegut pensador catòlic, va parlar sobre “L’opció pel Crist” a partir del que exposa al seu llibre Jesucrist 2.0.

Dijous 15 de març, Mn. Cinto Busquet, secretari particular de l’Arquebisbe d’Urgell, va exposar el tema “Testimoniar i viure la fe en un context multicultural i interreligiós“, tot compartint algunes reflexions fonamentades en la seva experiència d’estada al Japó i els seus estudis específics sobre altres religions. En ambdues ocasions, a la ponència del conferenciant, seguí un diàleg molt viu amb els participants.
El proper dijous 29 de març, està programada una darrera conferència sobre “La vida contemplativa en la nova evangelització” a càrrec de sor Maria Victòria Triviño, religiosa del Convent de Clarisses del Santuari del Sant Crist de Balaguer.
dsc02428dsc02429