Concert de Tardor al Seminari diocesà d’Urgell

Mn. Jordi Miquel, Rafel Llobet i Patricia Navas van oferir el vespre del divendres 25 d’octubre un “Concert de Tardor”, a la Sala d’Actes del Seminari Diocesà d’Urgell, que va aplegar un bon nombre d’assistents. L’acte comptà amb l’assistència del Bisbe Coadjutor, Mons. Josep-Lluís Serrano, i l’Arxiver Capitular, Mn. Benigne Marquès, que va fer de mestre de cerimònies i va presentar l’acte i les obres interpretades.
També hi assistiren d’altres sacerdots residents al Seminari Diocesà.
El Concert s’inicià amb la Masurca Opus 17 de Chopin, i també es van interpretar peces de Mozart, Beethoven, Brahms i Eugène Bozza. Rafel Llobet interpretà les peçes al clarinet i al saxofon, i Patricia Navas i Mn. Jordi Miquel van fer sonar amb gran expressivitat el piano centenari que hi ha al Seminari, que es creu que va pertànyer al Bisbe Benlloch i fou restaurat fa uns anys.
Aquest és el tercer concert d’aquestes característiques que se celebra al Seminari,  obert al públic de La Seu d’Urgell, i que omple la sala d’actes amb molts conciutadans de la població i la comarca.