Convocatòria de la XXVIIª sessió del Consell Diocesà de Càritas d’Urgell i visita a les obres del Centre Sant Domènec

El proper dissabte dia 31d’octubre a les 11,00h. tindrà lloc al Santuari del Sant Crist de Balaguer la XXVIIª sessió del Consell Diocesà de Càritas d’Urgell que presideix Mons. Joan-Enric Vives, bisbe d’Urgell. A la reunió també hi seran presents el delegat de Càritas diocesana, Mn. Jaume Mayoral, el seu director, Josep Casanova, així com els directors i directores parroquials d’Agramunt, Artesa de Segre, Balaguer, Bellvís, Guissona, Linyola, Ponts, Puigcerdà, La Seu d’Urgell, Sort, Tremp i Vielha. El Consell abordarà diferents temes de la tasca diària que realitza Càritas a la nostra diòcesi.

Prèviament a les 10,00h. els membres del Consell efectuaran una visita a les obres de remodelació del futur Centre d’activitats de Càritas al centre de Balaguer a l’antic convent franciscà de Sant Domènec.
El nou centre social de Càritas disposa d’una planta de 500 metres quadrats en el que s’integraran els actuals serveis d’acollida, de formació i d’atenció als usuaris de l’entitat. La profunda reforma que viurà aquest espai tindrà un cost econòmic de 400.000 euros i la seva inauguració es prevista per l’any 2010. El punt de trobada de la visita serà l’entrada del claustre de Sant Domènec.