Club de Golf Fontanals de la Cerdanya lliura 7.000 euros a Càritas

Un segon any, el Club Golf Fontanals, a la Cerdanya, va organitzar un concurs entre els seus socis i amistats de diverses categories, amb el compromís de lliurar tots els beneficis a Càritas Puigcerdà i Càritas Diocesana d’Urgell. El dia 10 d’agost va tenir lloc la competició esportiva, i al vespre es van repartir els premis, i es van repartir els lots oferts solidàriament per institucions i comerços de Puigcerdà i de La Cerdanya. Es van recollir 7.00 euros que foren lliurats en un acte senzill a Càritas.

L’entrega de premis va ser a càrrec del President del Club Fontanals, Sr. Agustí Torelló, la Directora de Càritas Puigcerdà Sra. Pepita Torrent, i l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, President de Càritas Diocesana, Mons. Joan Enric Vives, en un ambient joiós i distès. Tota la jornada on hi van col·laborar els esportistes i molts voluntaris de Càritas i persones vinculades al Club de Golf Fontanals va ser una oportunitat per donar a conèixer la tasca de Caritas en favor de la justícia i els desafavorits.