Celebració conjunta dels Seminaris de Catalunya del dia de St. Josep

El dilluns 19 de març, Solemnitat de Sant Josep, es va celebrar la tradicional celebració conjunta de tots els seminaris de Catalunya.

Les activitats començaren a la tarda, amb un torneig triangular de futbol disputat a l’escola esportiva Brafa de Barcelona. Els tres equips participants estaven composats per seminaristes del Seminari Conciliar de Barcelona, del Seminari de Terrassa i del Seminari Interdiocesà.

Després es celebrà l’Eucaristia a la capella del Seminari Interdiocesà, que enguany era el seminari encarregat d’acollir i preparar la celebració. Fou presidida pel Bisbe de Terrassa, Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, i comptava amb la presència del Bisbe auxiliar de Terrassa, Mons. Salvador Cristau, de l’equip de formadors dels tres seminaris de Catalunya, així com dels seus seminaristes majors.

Un cop acabada la celebració litúrgica tots els participants es dirigiren fins a l’escola dels Jesuïtes Sagrat Cor de Jesús del carrer Casp, on es va fer el sopar de festa. Aquesta va concloure amb l’entrega de premis del torneig de futbol, i amb uns parlaments finals per part del Bisbe de Terrassa i del Rector del Seminari Interdiocesà, Mn. Norbert Miracle.

Un any més, doncs, hem celebrat aquesta data tan senyalada i festiva pels nostres seminaris en un clima de germanor, amb el desig que cada cop sigui més gran el nombre de seminaristes en les nostres diòcesis.