Càritas Diocesana d’Urgell obté la certificació de qualitat en la gestió ISO 9001:2015

Càritas Diocesana d’Urgell ha rebut la certificació de qualitat en la gestió ISO 9001:2015, en aquest cas, en l’àmbit de l’acció social amb persones en risc d’exclusió, que ha estat atorgada per Bureau Veritas Certification. D’aquesta manera, l’entitat caritativa d’Urgell ha vist com ha estat reconeguda la seva qualitat en la gestió de la participació comunitària, realitzada a través del voluntariat i de les accions de sensibilització, en els Centres de Càritas a Balaguer i a la Seu d’Urgell. Aquests dos centres coordinen, orienten, promouen i potencien l’acció caritativa i social de l’Església a la Diòcesi d’Urgell i són un motor de creixement pels altres centres de Càritas.

Aquesta certificació confirma les bones pràctiques de Càritas Diocesana d’Urgell i reconeix la maduresa i eficàcia del seu Sistema de Gestió ISO:9001:2015, al mateix temps que ratifica el seu compromís amb la millora continua. També es reconeix internacionalment l’esforç i la dedicació de tot l’equip de Càritas Diocesana d’Urgell per oferir respostes eficaces a les necessitats dels nostres participants, voluntaris y col·laboradors i reafirma la seva decidida orientació cap a l’excel·lència. Bureau Veritas Certification és primera entitat privada de Certificació a Espanya.