Campanya diocesana de Mans Unides

Durant els dies 7, 8 i 9 de febrer, el Bisbat d’Urgell dins l’inici de la Campanya de Mans Unides que enguany té per lema “L’efecte ésser humà” ha disposat del testimoni del P. Jorge López Martínez, prevere missioner de Burgos, membre del IEME (Instituto Español de Missiones Extranjeras), missioner durant 14 anys a Zàmbia.

El dia 7 va impartir una conferència i testimoni a la sala Parroquial de la Seu d’Urgell. El dia 8 a Guissona Mn. Jorge va donar testimoni de la seva experiència i treball a la missió de Zàmbia on durant 6 anys va treballar en la construcció d’una escola que un cop acabada dona acollida a 650 alumnes. Aquella escola va ser finançada en part per Mans Unides. Va explicar-ho davant dels alumnes de 3r i 4rt d’ESO a l’institut públic de Guissona i a la tarda va repetir un cop més la seva experiència amb l’institut concertat de la població.

El dia 9 a l’escola Vedruna de Balaguer també va compartir la seva experiència amb un centenar d’alumnes de 5è. i 6è.

Les conferències foren molt ben acollides i la participació i preguntes dels nens i joves, de tots els participants. Els assistents es van sentir molt motivats veient alguns objectes propis del País de Zàmbia que varen cridar molt l’atenció.