Beatriu. Esterrei d’Àneu “No hem de defallir”

Visc a Esterri d’Àneu, on vaig venir amb el meu fill quan no tenia feina… la meva fe en Déu, que en tinc molta, m’ha sostingut i gràcies a Ell, vaig aconseguir treball en una empresa i acompanyant persones grans, i he pogut sortir-me’n. Gràcies a Déu, aquest confinament no ha estat problemàtic: he pogut continuar treballant, tinc salut, i què més puc demanar?

Com ens ajuda Déu? Hem de tenir fe, molta fe, confiar en que Déu està en nosaltres i nosaltres en Éll. No hem de defallir… Crec que davant d’un problema no ens hem d’atabalar i hem de tenir paciència i afrontar les coses, portar la creu cada dia de la nostra vida. Que hem caigut, doncs hem de continuar i caminar cada dia, amb Déu i l’oració. No defallir mai. Aprenent cada dia de les Escriptures i dels seus ensenyaments: les proves ens posen reptes personals, i la fé ens ajuda a superar-los. Ara és un moment difícil perquè el meu fill està internat a l’hospital; però cada dia m’aixeco amb alegria, vaig a treballar, dono el millor de mi… i ara, a més, dono gràcies a Déu per què ara el meu fill està millor, i va estar molt malament. Cada dia prego i li demano a Déu amb tota la meva fe per la seva recuperació, que s’está produïnt: és un miracle de Déu. Ell ens prova. No defallim. Tant de bo que caminem junts amb la Paraula de Déu.