Assemblea de la Fundació dels Centres d’Esplais de Sta Maria Maria de Núria

Dissabte dia 24 d’octubre i per via online va tenir lloc l’Assemblea del Patronat i dels centres d’esplai de la Fundació Sta. Maria de Núria del Bisbat d’Urgell presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric i el Delegat diocesà de joventut Lluís Plana i el subdelegat Mn. Gabriel Casanovas. El Patronat i tots els centres, amb el Consiliari diocesà, hi van poder ser representats i van poder renovar el President i dos Vocals del Patronat.

Per unanimitat va ser elegit Santiago Amores Sànchez com a Nou President i Vocal de formació es va renovar Ferran Boté, i com a Administradora de la Fundació M. Carme Girart. Cessaven en aquell moment el President Eloi Villalta i l’Administrador Jordi Teixidó que havien treballat molt bé en els darrers 13 anys.

També van fer repàs de les activitats de lleure durant l’estiu. Van repassar la situació de les cases de colònies i aquelles necessitats de formació i altres pel al curs 2020/2021.