Assemblea de Càritas Nacional d’Andorra

El dia 26 de maig va tenir lloc a l’Església i als locals de Sta. Maria del Fener d’Andorra la Vella l’Assemblea anual de Càritas Andorrana, presidida pel Bisbe i Copríncep Joan Enric Vives i el President Sr. Agustí Font. També hi assistí el Secretari general de Càritas diocesana d’Urgell Sr. Jordi Moragues.
L’Assemblea s’inicià amb la celebració eucarística dins la qual el Bisbe animà els preveres, els treballadors i els voluntaris de Càritas a servir sempre les persones necessitades, amb una mirada de fe en la presència en nosaltres de l’Esperit Sant que ens empeny, com ho feia amb St. Pau i la primera Església com ens narren els Actes dels Apòstols, i que Jesús en el discurs del comiat assegura que no deixarà mai d’enviar-nos, a pesar que ja no el veurem.

L’Assemblea acull els representants de la Càritas Nacional i de les Càritas Parroquials, i va tractar de l’aprovació de la Memòria de Càritas 2008, amb els balanços i els pressupostos, així com de la renovació de càrrecs, i les propostes d’acció social per al 2009.