Assemblea de Càritas Catalunya

20130708 121644El dilluns 8 de juliol va tenir lloc a Barcelona l’Assemblea General Ordinària de Càritas Catalunya, presidida pel Sr. Cardenal Mons. Lluís Martínez Sistach amb la presència de totes les Càritas Diocesanes de Catalunya. Per primera vegada es van fer presents els representants de Càritas Diocesana de Terrassa i de Sant Feliu de Llobregat; amb aquestes, les 10 diòcesis catalanes que formen la Tarraconense ja tenen representació a Càritas Catalunya.

Amb l’ordre del dia es va informar de la feina feta per les comissions de voluntariat, immigració i socio-laboral. També hi va haver temps per les informacions diocesanes. Les del nostre Bisbat van ser apuntades pel director de Càritas Diocesana d’Urgell, Sr. Josep Casanova.

També properament es repartirà entre el nostres voluntariat els discursos de la Jornada del Voluntariat de Càritas Catalunya que va tenir lloc l’any passat al Fòrum de Barcelona.

Al dinar es va fer un petit obsequi als membres de Càritas Diocesana de Vic i de Tarragona que deixen el seu càrrec, i a més es va donar la benvinguda a les noves Càritas Diocesanes i els seus membres, als nous representants de Vic i Tarragona.

També es va donar la benvinguda al nou Secretari General de Càritas Catalunya, el Sr. Josep Civit, que té les seves arrels a la nostra diòcesi, al Poal, encara que resideix a Barcelona.