Agramunt i Ribera del Sió amb Mans Unides

La vesprada del passat dissabte 13 d’abril l’Espai Cultural “Foment Parroquial” va acollir una vetllada de música i teatre que va preparar el Cor Parroquial,  com un acte més amb motiu dels 40 anys de la seva fundació, que enguany celebra aquest cor musical vinculat a la parròquia agramuntina. La sala parroquial es va omplir de públic per gaudir dels cants i d’una petita obra teatral que el cor va voler interpretar també amb un motiu solidari: poder recollir donatius per la Campanya d’enguany de Mans Unides, que en la nostra diòcesi d’Urgell és per un projecte solidari i de desenvolupament humà a l’illa africana de Madagascar.

La primera part de l’actuació va estar en format de concert, així el Cor Parroquial va interpretar dotze peces de música i cant d’arreu del món, i que una vegada més van fer valorar la feina feta al llarg de tot l’any i dels gairebé setmanals assajos que fan els vint components del cor. Tot seguit es va fer un sorteig de lots de regals, que es van poder oferir amb l’ajuda del comerç local, un sorteig que també va aportar més recursos econòmics per la Campanya de Mans Unides.

A la segona part,  també realitzada per membres del cor, es va oferir un sainet amb el títol d’ “L’Antònia”, una peça breu que en clau d’humor va agradar i va fer riure a tots els presents, un acabament que va rebre l’aplaudiment i el reconeixement de tots els assistents, entre ells l’Alcaldessa d’Agramunt, Il·lma. Sra. Sílvia Fernàndez i el Rector de la Parròquia, Mn. Jaume Mayoral.

Cal agrair l’entrega i la vitalitat d’un grup, majoritàriament de gent gran, que a la vellesa de la seva vida són capaços de sentir-se ben actius, de oferir allò que saben fer, i en el cas del Cor Parroquial d’Agramunt de col·laborar i formar part activa de la vida del poble i la parròquia d’Agramunt, que molts anys més ho puguin celebrar.