Admissió als ordes dels seminaristes Josep J. Mudaliar Geethafonkalan i Pere J. Morales MorenoEl dia 24 d’abril a la Capella del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, A Barcelona, l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives, va admetre als Sagrats Ordes dos seminaristes d’Urgell: Josep J. Mudaliar i Pere J. Morales, que Dilluns Sant havien rebut els ministeris d’Acolitat i Lectorat a la Catedral de Sta. Maria d’Urgell, dins la missa crismal.

Fou una entranyable celebració en què participaren el Rector del Seminari d’Urgell Mn. Ignasi Navarri, el Rector del Seminari Interdiocesà Mn. Norbert Miracle, i el Rector de la Parròquia d’Escaldes-Engordany d’Andorra, Mn. Jaume Soy, entre altres capellans amics i que els han ajudat en el seu procés vocacional, i els seminaristes actualment residents al Seminari Interdiocesà.

L’Admissió als Ordes rebuda és la benedicció que el Bisbe dóna a la vocació d’un candidat a rebre el Diaconat i el Presbiterat, perquè continuï la maduració en la formació, Déu l’ajudi en la seva vocació i així es bendisposi a l’ordenació sagrada que ha de rebre pròximament.