41a. Assemblea diocesana de l’Hospitalitat M. Déu de Lourdes a La Seu d’Urgell

El diumenge dia 24 de novembre a la Residència de la Sagrada Família d’Urgell de La Seu d’Urgell es va celebrar la 41a. Assemblea anual de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes del Bisbat d’Urgell amb la participació de més d’un centenar de persones.

L’assemblea d’enguany s’inicià amb la celebració de l’Eucaristia a la Catedral de Santa Maria d’Urgell coincidint amb la presència de les relíquies de Santa Bernardeta a la Diòcesi d’Urgell i on hi van participar de forma activa dels membres de l’Hospitalitat diocesana.

En acabar l’Eucaristia tingué lloc l’Assemblea que fou presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric; pel President de l’Hospitalitat, Sr. Josep M. Marimon i els membres de la Junta Directiva de l’Hospitalitat i el Consiliari diocesà, Mn. Ignasi Navarri. Es revisà el Pelegrinatge de l’any 2019, es donaren idees per a millorar i organitzar el pelegrinatge 2020, s’informà sobre diverses temàtiques del Santuari de Lourdes i s’aprovaren els comptes de l’Hospitalitat diocesana corresponents a l’any 2019.

També els membres de la Junta Directiva van sorprendre el Consiliari diocesà amb la imposició d’una medalla commemorativa pels seus 25 anys de participació ininterrompuda al Pelegrinatge diocesà.

Un dinar de germanor a la Residència de la Sagrada Família d’Urgell clogué la joiosa i participada Assemblea.