30ª Trobada diocesana d’Escolans d’Urgell

El dissabte dia 29 d’abril va tenir lloc al Santuari del Sant Crist de Balaguer la 30ª Trobada diocesana d’escolans. A la trobada hi participaren una cinquantena llarga de nois i noies provinents del Principat d’Andorra i de les parròquies de Balaguer, Albesa i La Portella. Com en l’any anterior, s’hi afegí un bon grup de joves de les parròquies del Principat d’Andorra que pròximament rebran el Sagrament de la Confirmació. Després de la dinàmica de presentació, els participants es van dividir en grups per prendre part en les diferents activitats on s’ha reflexionat sobre el Sagrament del Baptisme i sobre els Misteris de la Llum del Sant Rosari.

Després del dinar compartit al Santuari del Sant Crist, tingué lloc la pregària final amb el testimoni vocacional dels seminaristes.

La trobada la dirigí Mn. Alfons Velásquez, Subdelegat de Pastoral Vocacional de la Diòcesi acompanyat d’alguns dels sacerdots d’on provenien els nois i noies participants, i també comptà amb la col·laboració dels 5 seminaristes de la diòcesi.