27a. Trobada d’Escolans a Andorra

El dissabte 18 d’abril es va realitzar la trobada anual d’escolans de la diòcesi d’Urgell, enguany celebrada a Andorra. Hi van participar tant escolans com escolanes provinents de les parròquies d’Andorra La Vella, d’ Escaldes-Engordany, la Seu d’Urgell, de Balaguer, Albesa i la Portella. Els acompanyaven Mn Ignasi Navarri, Vicari General i Rector del Seminari Diocesà, Mn. Alfonso Velasquez, delegat de vocacions de la diòcesi, alguns preveres del principat d’Andorra, així com els seminaristes, joves catequistes de les parròquies andorranes i un grup de pares i mares acompanyants.

A la casa de Colònies d’Aina, situada a la parròquia de Canillo, vam realitzar alguns jocs i dinàmiques per iniciar la trobada i una activitat, realitzada per grups, en les quals els escolans i escolanes havien de trobar i fotografiar imatges que il•lustressin diferents maneres de com es pot servir a Déu i els altres en la vida de cada dia. Posteriorment cada grup mostrava i comentava les seves imatges a la resta.

Després de dinar, vam realitzar una caminada des de Canillo fins al Santuari de Meritxell, tot fent parades a alguns llocs d’interès que trobàvem pel camí i que ens explicaven els catequistes que ens acompanyaven. Finalment, un cop arribats al Santuari, vam fer l’acte de comiat de la trobada amb una pregària i el cant dels goigs a la Mare de Déu de Meritxell, demanant per les vocacions a la vida sacerdotal i religiosa.