16a Trobada diocesana de Vida Creixent a Les Avellanes

El moviment diocesà de gent gran “Vida Creixent”, va fer la seva trobada anual a La Seu d’Urgell, el dimecres 19 de juny, amb un centenar llarg d’assistents d’arreu del bisbat, encapçalats pel President diocesà de l’entitat, Sr. Mariano Carbonell. S’hi va fer present el Coordinador interdiocesà Sr. Quinquilla.

Els participants van viure una jornada d’amistat i de coneixement compartit, en la qual després de la benvinguda de l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric, del President Sr. Mariano Carbonell i del Superior de la Comunitat del Monestir de Santa Maria de Bellpuig de Les Avellanes Gmà. Miquel Romeu, van visitar les diverses sales del Monestir, i després de celebrar la Missa Solemne, presidida per Mons. Vives, van participar plegats en un dinar de germanor.

A l’eucaristia l’Arquebisbe els animà a ser entregats i fer el bé sense esperar agraïments, amb humilitat i esperit de servei, i a cercar de renéixer i compartir amb altres els ideals del Moviment: amistat, espiritualitat i apostolat.