Trobada diocesana d’escolans a La Seu d’Urgell

17032012909

Dissabte dia 17 de març, dins el marc de les celebracions del dia del Seminari, una trentena llarga d´escolans i escolanes de la diòcesi, provinents de les parròquies d´Andorra la Vella, Escaldes-Engordany, La Massana, Bellcaire d´Urgell, La Seu d´Urgell, Tartareu i Ribes de Freser han participat a la trobada anual d´escolans, organitzada pel Seminari diocesà d’Urgell.
Després de l’acollida i dels jocs de presentació als patis del Seminari, es traslladaren a la casa del Bisbat, on després de la pregària inicial, es projectà el documental vocacional “Pescadors d´homes” que va donar pas a una reflexió i a un diàleg força enriquidor.

Dos seminaristes: Alfonso Velásquez, que si Déu ho vol, rebrà l’ordenació diaconal el proper diumenge dia 25 de març, i Carlos Alberto Londoño, van donar el seu testimoni vocacional.
Després de dinar, a la mateixa església va tenir lloc l’acte de comiat amb la pregària i el cant a la Mare de Déu. Com a record de la trobada es va fer entrega d’un llibret recordatori dels bons costums de la vida d’un bon escolà i d’una creu símbol del compromís de continuar essent un bon amic de Jesús.
17032012910