Trobada de programació de l’Equip de la Fe de la FEMN

foto

El dimarts 25 d’octubre va tenir lloc la reunió d’inici de curs de l’Equip de la Fe de la Fundació d’Esplais Santa Maria de Núria, convocats pel seu Consiliari Mn. Joan Pau Esteban; l’equip es va trobar a Castellserà, acompanyats de consiliaris i animadors de la fe dels esplais parroquials i també del delegat diocesà de joventut, en Lluís Plana.
Després d’una pregària inicial es va informar i es va treballar tot un seguit de temes que van aportar els membres de l’Equip i que es van referir a les activitats de l’estiu que van ser prèviament tractades en l’Assemblea de la FEMN que va tenir lloc a Bellcaire d’Urgell a primers d’octubre. Un dels temes va ser la preocupació de poder oferir a tots els esplais parroquials la figura del consiliari o animador de la fe, una proposta i necessitat que ha vingut donada pels mateixos esplais diocesans.

També es va fer una avaluació de les activitats d’estiu i la seva dinàmica en la vessant espiritual; es va apuntar que en la majoria de torns la presència i l’acompanyament espiritual ha estat ben reeixit, però que cal assegurar aquesta tasca a tots els esplais que formen la FEMN. En aquest sentit es vetllarà per una presència definida i estructurada de l’àmbit de la fe i l’espiritualitat. També es tindrà present en la formació dels monitors que treballen en els esplais, així com també en els cursos que ofereix la FEMN per a futurs monitors i directors.

Una vegada acabada la reunió de treball es va compartir un senzill sopar i es va acabar de parlar d’alguna proposta més, com l’elaboració d’un recull de recursos per a tenir als nostres esplais, recursos com a cançons, textos del “bon dia” i el “bona nit” i altres. Amb una acció de gràcies es va concloure la reunió.