“Alternativa” i “Jotuellnos”. Dos caps de setmana per als grups TXt i per a altres grups joves

Jotuellnos

El cap de setmana del divendres 19 al diumenge 21, i el del 27 i 28 de novembre, la delegació de joventut organitza dos caps de setmana per als grups de joves del bisbat (els grups TXt) i altres grups de joves d’altres realitats diocesanes.

El primer cap de setmana, l’ “Alternativa”, a Lleida, és pensat per a nois i noies de tercer i quart d’ESO, i té com a objectiu conèixer de primera mà la problemàtica del 4t món i les realitats de marginació que hi ha en les grans poblacions.

El segon cap de setmana, la “Jotuellnos”, a Aina (Canillo, Andorra) està pensat per a primer i segon d’ESO. Aquests dos dies volen ser un espai de convivència i de coneixement dels nois i noies de diferents poblacions del bisbat que tenen en comú la pertinença a un mateix grup i a uns mateixos valors.

En ambdues trobades es farà lliurament del fulard del grup TXt com a compromís i fidelitat al grup.

 

Descarregueu el díptic

Descarregueu la inscripció

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Fermesa quan sigui necessari; duresa mai; dolcesa i caritat sempre (Beata Anna Maria Janer)
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Avui recordem amb tota la nostra església diocesana la memòria litúrgica d’una dona religiosa del segle XIX que va saber copsar la realitat de la societat i de la terra on vivia. Es tracta de la Beata Anna
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda