2a part del curs de monitors/es i directors/es de la FEMN

Del dissabte 27 de març fins al dijous 1 d’abril, la FEMN ha organtizat la segona part del curs de formació de monitors/es i directors/es.

Els més de 40 participants han tingut uns dies de sessions de formacions que els han de possibilitar la capacitació per desenvolupar la tasca de monitors/es i directors/es de lleure de la manera més adequada possible.

La trobada era dirigida per la responsable de formació de la FEMN l’Alba Roma. També hi eren presents com a professors, entre d’altres, l’Eloi Villalta, president de la FEMN i en Lluís Plana, delegat de joventut del bisbat. El dimecres també s’hi va fer present Mn. Juan Pablo Esteban, nou consiliari dels esplais, que fa presidir l’eucaristia, preparada i motivada per l’equip del departament de la fe de la FEMN, especialment pel Ramon Oromí, David Pradas i David Enriquez.

Cal felicitar l’equip de professors/es per la feina feta, la il·lusió i el treball pedagògic, així com la dedicació voluntària i el compromís en la formació dels joves.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Fermesa quan sigui necessari; duresa mai; dolcesa i caritat sempre (Beata Anna Maria Janer)
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Avui recordem amb tota la nostra església diocesana la memòria litúrgica d’una dona religiosa del segle XIX que va saber copsar la realitat de la societat i de la terra on vivia. Es tracta de la Beata Anna
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda