Reunió dels delegats i delegades de joventut

Els delegats i delegades de joventut de Catalunya, Andorra i les Illes es van reunir el passat dissabte 10 de gener a Barcelona.

A la reunió va ser presidida pel bisbe de Girona Mons. Francesc Pardo, bisbe encarregat de coordinar la tasca del SIJ (Secretariat Interdiocesà de Joventut). També hi va participar el delegat de joventut d’Urgell, Lluís Plana.

La reunió va servir per fer una anàlisi de la situació actual de la pastoral juvenil a les diferents diòcesis, així com avançar en projectes importants: El Pelegrinatge a Terra Santa amb joves d’aquest estiu, i sobretot, començar a definir i dotar de contingut el proper Aplec de l’Esperit, a Terrassa, l’any 2010.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Joan de la Creu, aventurer de Déu, llum en la nit
Estimats diocesans,estimada església d’Urgell,
En aquest diumenge d’Advent s’escau la festa de Sant Joan de la Creu, carmelita, poeta, místic, doctor de l’Església, patró dels poetes de llengua castellana. Va néixer l’any 1542 a Fontiveros (Àvila) i va morir
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda