Dilexi te (“T’he estimat”), la primera exhortació apostòlica del papa Lleó XIV, ja disponible en català

La Santa Seu va fer pública, dijous 9 d’octubre, la primera exhortació apostòlica del papa Lleó XIV, Dilexi te (“T’he estimat”), sobre l’amor envers els pobres, signada el 4 d’octubre de 2025, festa de sant Francesc d’Assís.

Oferim la versió catalana d’aquesta exhortació apostòlica, traduïda pel Gabinet d’informació de l’Església a Catalunya, i que properament editarà l’Editorial Claret a la col·lecció “Documents del Magisteri”, promoguda per la Conferència Episcopal Tarraconense.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
L’Advent: caminem cap al goig i l’esperança
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

A les vigílies de la solemnitat de la Immaculada Concepció de Maria fem camí cap una humanitat que ens fa retrobar el sentit del ser persona humana com recordàvem la setmana passada i això gràcies a la maternitat
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda