Felicitació al nou Papa Lleó XIV de l’Arquebisbe d’Urgell i del Bisbe Coadjutor

Amb data 9 de maig l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, i el Sr. Bisbe coadjutor d’Urgell, Mons. Josep-Lluís Serrano, han enviat a través de la Nunciatura apostòlica a Espanya i Andorra, una carta de felicitació conjunta al Sant Pare Lleó XIV, amb motiu de la seva elecció com a nou Pontífex de l’Església Universal:

Entre altres expressions li diuen:

“En nom del Principat d’Andorra, dels seus ciutadans i Autoritats i en el nostre propi, rebeu la nostra més cordial felicitació per l’elecció que el Senyor ha manifestat en la Vostra Persona perquè, com a Bisbe de Roma, Successor de l’Apòstol St. Pere i Pastor universal de l’Església Catòlica, dirigiu els destins del Poble de Déu en bé de la unitat i de la pau entre tots els pobles.

Elevem les nostres pregàries a Jesucrist, el Bon Pastor, perquè il·lumini i beneeixi Vostra Santedat, us concedeixi la fortalesa Apostòlica per a ser principi i fonament visible de la unitat en la fe i de la comunió en la caritat, i faci fructífer el Vostre Pontificat omplint-lo de les seves benediccions.”

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Fermesa quan sigui necessari; duresa mai; dolcesa i caritat sempre (Beata Anna Maria Janer)
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Avui recordem amb tota la nostra església diocesana la memòria litúrgica d’una dona religiosa del segle XIX que va saber copsar la realitat de la societat i de la terra on vivia. Es tracta de la Beata Anna
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda