Mn. Àlex Vargas rep el Premi extraordinari de Llicenciatura a Comillas

El dia 28 de gener, festa de St. Tomàs d’Aquino, la Universitat Pontifícia de Comillas amb seu a Madrid va celebrar la Jornada Universitària en la qual es festegen els doctorats, llicen ciats i els Premis extraordinaris al treball de Llicenciatura de tota la Universitat. El Nunci Apostòlic a Espanya i Andorra va presidir l’Eucaristia i després amb el Magnf. Rector, i altres Autoritats universitàries van presidir el lliurament de títols acadèmics i les mencions honorífiques. Hi va assistir Mons. Joan-Enric Vives.

Nous doctors, alumnes de premi extraordinari, professors propis i personal de la universitat amb 25 i 40 anys i jubilats han estat, com cada any, protagonistes del Dia de la Comunitat Universitària. Omplien l’Aula Magna, acompanyats per les seves famílies i una petita representació d’aquesta comunitat que els acull i que ho celebra amb esperança, i que hi conviu durant els anys de formació, en el cas dels alumnes, i tota una vida, al dels acadèmics i professionals que treballen a Comillas.

Mn. Àlex Vargas Moncada, rector d’Encamp, Vicesecretari del Bisbat i Jutge diocesà, i que va treballar els darrers tres anys compaginant la investigació i les classes amb el servei pastoral a Andorra, va rebre en aquest dia el Premi extraordinari en Dret Canònic, amb la satisfacció d’haver realitzat una bona preparació i amb la felicitació dels seus professors i de l’Arquebisbe que s’hi va poder fer present.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Redescobrim el Concili Vaticà II
Estimats diocesans,
estimada Església d’Urgell,

Amb l’afecte de pare i pastor m’adreço a vosaltres per iniciar una sèrie de glosses dominicals en què anirem coneixent, pas a pas, el Concili Vaticà II. Ho farem com qui torna a una font viva per beure’n
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda