Adoració eucarística a Prats de Cerdanya

El vespre del dia 21 d’agost als jardins de la Residència de la Immaculada de les RR. Carmelites de Sant Josep a Tartera (Prats i Sansor, Cerdanya), organitzada per diversos grups d’espiritualitat, va tenir lloc una solemne Vetlla d’Adoració al Crist Eucaristia.

Hi van participar uns dos-cents fidels i moltíssims infants i joves, i fou presidida per l’Arquebisbe d’Urgell Joan-Enric que va oferir dins el clima de silenci i adoració tres meditacions sobre: deixar-se “mirar” per Jesucrist, perquè “la seva mirada és amor”; ser agraïts amb el Senyor i el do d’Ell mateix en l’Eucaristia, vivint sempre en l’acció de gràcies; i ser confiats, ja que “la confiança i només la confiança ens condueix a l’amor”. Tot alternat amb cants juvenils i l’oportunitat de rebre el Sagrament del perdó.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Fermesa quan sigui necessari; duresa mai; dolcesa i caritat sempre (Beata Anna Maria Janer)
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Avui recordem amb tota la nostra església diocesana la memòria litúrgica d’una dona religiosa del segle XIX que va saber copsar la realitat de la societat i de la terra on vivia. Es tracta de la Beata Anna
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda