Comissió Institucional de la Xarxa de Museus de Lleida

El dia 10 de maig, va tenir lloc al Museu de la Mecanització Agrària Cal Trepat de Tàrrega la reunió de la Comissió Institucional de la Xarxa Territorial de Museus de les Terres de Lleida i Aran. A la reunió hi va assistir l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives; el Vicari General i encarregat de Patrimoni i Director del Museu diocesà Catedral d’Urgell, Mons. Josep. M. Mauri i la Tècnica Conservadora i documentalista, Sra. Teresa Font Juanati.

La reunió comptà amb la presència de la Consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Hble. Sra. Natàlia Garriga.

Es va aprovar l’execució de l’exercici 2023 de les línies de foment i d’acció cooperativa de la xarxa que aplega 12 museus i es va presentar i aprovar el pla operatiu anual per al 2024.

La xarxa està integrada pel Museu de la Noguera, Museu de Cervera, Ecomuseu de les Valls d’Àneu, Museu de Guissona, Museu de la Conca Dellà, Morera Museu d’Art Modern i Contemporani de Lleida, Museu de Lleida, Museu diocesà d’Urgell, Museu diocesà i comarcal de Solsona, Museu Tàrrega-Urgell, Museu Hidroelèctric de Capdella, Museus dera la Val d’Aran.