Pelegrinatge de la Diòcesi d’Urgell a Terra Santa en l’Any de la Fe

Pelegrinatge de la Diòcesi d'Urgell a Terra Santa en l'Any de la FeEls dies 2 al 10 d’octubre va desenvolupant-se a Terra Santa el pelegrinatge diocesà d’Urgell, amb motiu de l’Any de la Fe. Presidits per l’Arquebisbe Joan Enric i guiats per Mn. Ramon Sàrries, llicenciat en Teologia Bíblica a Jerusalem i guia oficial, també els acompanya Mn. Carles Albert Ospina. Hi participen 46 pelegrins en total i en aquests primers dies han tingut com a lloc base Natzaret i des de diumenge dia 6 Jerusalem.

Fins ara dia 5 el pelegrinatge està aconseguint tots els seus objectius fixats. Va començar ja als llocs d’origen amb les reunions preparatòries perquè sigui autèntic pelegrinatge de fe als llocs sants de Jesús, el Senyor i de l’Església Mare de Jerusalem.

El dia 2 van viatjar i arribaren a Natzaret la pàtria de Jesús, i els dies 3, 4 i 5 han visitat des d’allà els llocs del ministeri de Jesús a Galilea.
Dia 3.- Van poder visitar la Basílica de l’Anunciació, la casa de Josep, i l’església vora la font de Natzaret. A l’Anunciació les dues consagrades que participen al pelegrinatge, una religiosa i una verge consagrada, van renovar la seva entrega de consagració. També a Canà de Galilea els 9 matrimonis que participen al pelegrinatge van renovar les seves promeses matrimonials.

Compartir
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
d’Amic e Amat
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros una declaración conciliar breve en extensión, pero de gran alcance para la vida de la Iglesia y para el futuro
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda