Reunió del Consell diocesà d’Assumptes Econòmics

El dia 5 de desembre i de forma telemàtica es va reunir el Consell d’Assumptes Econòmics de la Diòcesi d’Urgell presidit per l’Arquebisbe Joan-Enric Vives. Hi van assistir la pràctica totalitat dels Consellers. El Sr. Arquebisbe va agrair la feina duta a terme pels membres del Consell i la valuosa aportació i ajuda que aporten a la Diòcesi a l’hora de donar criteris per a l’economia diocesana.

El Consell va estudiar les retribucions per a l’any 2024 tenint en compte l’evolució i increment de l’IPC, va revisar els criteris d’ajuda econòmica en alguns conceptes de les nòmines, va revisar una sèrie de propostes econòmiques i va rebre informació de primera mà per part del Conseller Dr. Joan Orrit sobre el projecte del futur Centre de salut Mental a l’Alt Pirineu.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’educació de la fe en el lleure
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

El nostre territori diocesà, durant els estius, es transforma per mostrar una gran oferta d’educació en el lleure per molts nens i nenes. Gaudeixen de la natura i les muntanyes, coneixen noves amistats, assumeixen
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda