Inauguració del curs de l’Escola Diocesana de Formació Permanent

El dissabte dia 21 d’octubre a la Casa d’espiritualitat del Sant Crist de Balaguer va tenir lloc la inauguració del curs 2023-2024 de l’Escola Diocesana de Formació Permanent (EDFP) del Bisbat d’Urgell presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric i pel Director de l’EDFP, Mn. Antoni Elvira.

L’EDFP ofereix enguany dos cursos: el Curs Bàsic, el Credo; i el Curs d’Aprofundiment, enguany sobre “Els Profetes”, i “les confessions cristians i l’ecumenisme”.

Mn. Antoni Elvira, Director de l’Escola, va impartir la lliçó inaugural del curs d’aprofundiment i Mn. Ramon Sàrries, Arxiprest d’Andorra i Llicenciat en Sagrada Escriptura, va iniciar les classes sobre els Profetes.

L’Escola vol acompanyar els laics i religiosos de la Diòcesi perquè puguin quinzenalment formar-se en diverses matèries teològiques i també en espiritualitat, ja que sempre s’hi celebra l’Eucaristia junts, i al matí tot comença compartint la pregària de Laudes, l’Ofici de l’Església, i reflexionant i compartint experiències pastorals.

En acabar el dinar de germanor el Sr. Arquebisbe va oferir algunes informacions diocesanes als participants.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Fermesa quan sigui necessari; duresa mai; dolcesa i caritat sempre (Beata Anna Maria Janer)
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Avui recordem amb tota la nostra església diocesana la memòria litúrgica d’una dona religiosa del segle XIX que va saber copsar la realitat de la societat i de la terra on vivia. Es tracta de la Beata Anna
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda