Reunió de la Delegació de Catequesi

Els membres de la Delegació diocesana de catequesi es van reunir el dia 27 de febrer a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell per dur a terme una de les seves reunions anuals.

Els temes tractats en la reunió foren la revisió de la Jornada Diocesana de Catequistes de l’inici de curs, la situació de la catequesi a les parròquies després de la Covid-19 i la presentació del document de la Conferència Episcopal Espanyola (CEE) “Orientaciones sobre la institución de los ministerios de lector, acólito y catequista”.

A la reunió també s’informà de les Jornades de Delegats i responsables de Catequesi, Catecumenat i Primer Anunci de la Conferència Episcopal Espanyola que es realitzaren a Barcelona, del 7 al 9 de febrer, on hi assistiren Mn. Antoni Elvira, com a delegat diocesà i la Sra. Mariví Castaño com a subdelegada.

També es tingué en compte el proper Seminari d’Estudi sobre el Catecumenat que tindrà lloc al Seminari de Barcelona l’11 de març on es tractarà el tema “Catecumenat i discerniment vocacional” on està previst que hi participin també alguns membres de la Delegació.