Reunió de la Delegació de Catequesi

Els membres de la Delegació diocesana de catequesi es van reunir el dia 27 de febrer a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell per dur a terme una de les seves reunions anuals.

Els temes tractats en la reunió foren la revisió de la Jornada Diocesana de Catequistes de l’inici de curs, la situació de la catequesi a les parròquies després de la Covid-19 i la presentació del document de la Conferència Episcopal Espanyola (CEE) “Orientaciones sobre la institución de los ministerios de lector, acólito y catequista”.

A la reunió també s’informà de les Jornades de Delegats i responsables de Catequesi, Catecumenat i Primer Anunci de la Conferència Episcopal Espanyola que es realitzaren a Barcelona, del 7 al 9 de febrer, on hi assistiren Mn. Antoni Elvira, com a delegat diocesà i la Sra. Mariví Castaño com a subdelegada.

També es tingué en compte el proper Seminari d’Estudi sobre el Catecumenat que tindrà lloc al Seminari de Barcelona l’11 de març on es tractarà el tema “Catecumenat i discerniment vocacional” on està previst que hi participin també alguns membres de la Delegació.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La communio en l’església d’Urgell
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al començament de l’estiu, us convido a traslladar-nos a finals del primer mil·lenni per conèixer la nostra historia. Com bé sabeu, eren temps difícils per la nostra església diocesana: disputes teològiques,
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda