Celebració de Sant Andreu a Vilallobent

L’església de Sant Andreu de Vilallobent, a prop de Puigcerdà, va acollir el passat 30 de novembre la festa de Sant Andreu, amb una Missa Solemne que fou presidida pel Rector Mn. Josep Uriel Álvarez i concelebrada pel Bisbe emèrit de la Diòcesi de Perpinyà, Mons. André Marceau Rector, el Rector de Sallagosa, Mn. Cristian Burillo, i el Diaca Mn. Carles Llopis.

La celebració fou molt lluïda, i assistiren els fidels encapçalats pel consistori: es van fer presents l’Alcalde de Puigcerdà, Il·lm. Sr.Albert Piñeira i els regidors, que van participar activament a la missa. En acabar, es va celebrar un sopar en honor al sant.

Sant Andreu de Vilallobent és un temple d’origen romànic, situada en el segle XIII, ja datada en l’acta de consagració de la Catedral, al segle IX.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’educació de la fe en el lleure
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

El nostre territori diocesà, durant els estius, es transforma per mostrar una gran oferta d’educació en el lleure per molts nens i nenes. Gaudeixen de la natura i les muntanyes, coneixen noves amistats, assumeixen
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda