Condol al Rei Carles III per la mort de S.M. la Reina Elisabet II

El 8 de setembre al vespre, l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra ha enviat un Missatge de condol a S.M. el Rei Carles III, Rei del Regne Unit i Irlanda del Nord, per la defunció de la seva mare S.M. la Reina Elisabet II.

El text fonamentalment diu:

“En conèixer la trista notícia de la mort de Sa Majestat l’estimada Reina Isabel II, i mare de V.M., us faig arribar en nom propi, en el del Govern del Principat d’Andorra i en el de les Institucions i el Poble Andorrà, les nostres més profundes condolences i les nostres pregàries pel seu repòs etern, en la pau de Déu en qui sempre ha cregut i confiat.

Us prego transmeteu a tota la Família Reial, al vostre Govern i al Poble del Regne Unit i Irlanda del Nord la nostra expressió de condol i solidaritat.

Estem convençuts que la capacitat de lideratge i l’esperit de servei a la Corona i al Poble que ha mostrat S.M. la Reina Elisabet durant tot el seu llarg i fecund regnat, seran sempre un exemple inspirador que perdurarà en la història de la vostra estimada Nació.

Des del Principat d’Andorra ens unim als Vostres sentiments de dolor i de pèrdua així com els del Vostre Poble, i elevem pregàries al Senyor pel seu repòs etern.

Amb unió dels nostres dos Pobles, saludo la Vostra Majestat amb tot l’afecte”.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Apòstols de la joia de seguir el Crist
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Hem començat un nou curs pastoral, la catequesi, l’escola, els equips de Càritas parroquial, els grups de pregària, de lectio divina i tantes altres activitats que en les nostres parròquies oferim per a poder
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’art d’escoltar música sacra
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge compartiré amb vosaltres la prominència de saber escoltar els signes dels temps, saber escoltar els germans i en definitiva fer de l’escolta un art per a créixer com a persones i per suposat
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Aportar vida
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En començar aquest nou curs us voldria presentar el filòsof Sòcrates, el qual té un principi de coneixement de la veritat a través de la dialèctica que dona llum i vida. Aquest mètode l’anomenem la maièutica
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Amb Maria, naixem de nou
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,
estimat poble andorrà,

A les vigílies de la Festivitat del Naixement de la Benaurada Verge Maria, la nostra Església diocesana es vesteix de festa i es prepara per celebrar la Solemnitat de la Mare de Déu
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Sant Gil, custodi de la creació
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest dilluns celebrarem a la nostra diòcesi, i especialment al Santuari de la Mare de Déu de Núria, la festa litúrgica de Sant Gil. Qui era aquest sant?

L’any 1271 consta que hi havia a la Vall de Núria
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda