Reunió de la Comissió per al Clergat i els Seminaris a Segòvia

Els Bisbes membres de la Comissió episcopal per al Clergat i els Seminaris de la Conferència Episcopal Espanyola es van reunir a la Casa diocesana d’espiritualitat de Segòvia els dies 13 i 14 de juliol, presidits per l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives i el Bisbe auxiliar de Madrid Mons. Jesús Vidal.

Van ser dies de convivència i comunió en què van treballar sobre els temes de la seva Comissió, avaluant el curs passat i preparant les activitats i jornades del curs vinent.

El dia 13 van visitar el Sepulcre i Convent de St. Joan de la Creu, i van celebrar l’Eucaristia al Santuari de N. Sra. de la Fuencisla, patrona de la ciutat i de la Diòcesi de Segòvia.

En dos moments van estar acompanyats pel Bisbe diocesà Mons. César Franco, que va presidir la celebració eucarística capitular del dia 14 a la Catedral i va compartir amb ells un dinar fratern. El Degà del Capítol i Delegat per al Clergat els va mostrar les obres de restauració realitzades a la Catedral.