Visita guiada per a emigrants i refugiats a la Catedral i la Pietat

El dia 9 de maig a les 18 h. van ser rebudes al Museu Diocesà de La Seu d’Urgell per part del Director Mn. J.M. Mauri, les famílies ucraïneses que estan acollides a la ciutat, arran del conflicte bèl·lic al seu país. I el proper dia 19 de maig se’ls farà una visita guiada gratuïta a la Catedral. El dia 9 es va realitzar només una salutació institucional.

Es tracta d’una actuació que forma part del projecte de donar a conèixer els equipaments de la ciutat de La Seu des de l’Ajuntament amb una visita gratuïta a molts i diversos equipaments de la ciutat.

El programa de l’acte, elaborat per l’Ajuntament, fou el següent:

18:00h. Trobada a la porta del Museu Diocesà. Salutació de benvinguda per part de l’alcalde i regidors/es. Entrega mapa/guia

18:05h. Breu explicació per part del Director sobre la Catedral i el Museu, i se’ls convidà a una visita el dijous 19 de maig on es podrà visitar l’espai catedralici, conjuntament amb l’Espai Ermengol i una ruta guiada pel casc antic.