Mons. Vives rep al Palau Episcopal el Cònsol honorari d’Ucraïna a Andorra

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra ha rebut, al matí del divendres 8 d’abril, el Cònsol honorari d’Ucraïna a Andorra, Sr. Antoni Zorzano Riera amb qui el Copríncep Episcopal ha volgut intercanviar impressions sobre la situació al país europeu que avui viu un greu conflicte armat i l’atenció als refugiats al Principat.
Li ha demanat que transmetés al President d’Ucraïna S.E. Volodomir Zerensky el reconeixement pel seu lideratge i el suport d’Andorra a la seva lluita per la llibertat i la sobirania del seu país.

El Sr. Zorzano anava acompanyat de la seva esposa a la reunió, i també hi ha assistit també el Representant del Copríncep Episcopal i Vicari General, Mn. Josep M. Mauri.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Redescobrim el Concili Vaticà II
Estimats diocesans,
estimada Església d’Urgell,

Amb l’afecte de pare i pastor m’adreço a vosaltres per iniciar una sèrie de glosses dominicals en què anirem coneixent, pas a pas, el Concili Vaticà II. Ho farem com qui torna a una font viva per beure’n
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda