Assemblea diocesana de Mans Unides

El dia 2 d’abril va tenir lloc al Sant Crist de Balaguer l’Assemblea diocesana de Mans Unides, que fou presidida per la Presidenta Sra. Teresa Cabanas. Hi assistí l’Arquebisbe Joan-Enric i representacions dels Arxiprestats de la Diòcesi.

S’aprová l’estat de comptes de la Campanya diocesana de l’any 2021, en què es van ingressar per a projectesd’ajuda al Tercer Món 71.388 € (a part el que recull Mans Unides d’Andorra).

També es va informar del que localment està projectat en la Campanya 2022, i es projectà el video promocional “La nostra indiferència els condemna a l’oblit”, sobre el treball solidari. S’informà del projecte a sostenir amb la Campanya 2022 que serà a l’Índia Nord, a Ittar Pradesh, per un import de 105.000€.

Al final es va tenir un temps per a respondre el Qüestionari del Sínode, com a Mans Unides.