Trobada al Santuari de Lourdes de les Hospitalitats diocesanes

Alguns dels membres de la Junta de l’Hospitalitat Diocesana de la Mare de Déu de Lourdes del Bisbat d’Urgell van participat a les jornades del mes de febrer dirigides als Directors i Presidents de les distintes Hospitalitats Diocesanes, que van tenir lloc al Santuari els dies 10 i 11 de febrer de 2022. En aquestes jornades hi van intervenir entre d’altres el Delegat Apostòlic per al Santuari de Lourdes, el bisbe Antoine Hérouard; el Rector del Santuari, el P. Olivier Ribadeau; i el P. Horacio Britos, Capellà del Santuari.

El dia 10, després del res del Sant Rosari, es va fer l’anunci solemne de la festa de la Mare de Déu de Lourdes.

El divendres dia 11 a la Basílica subterrània de St. Pius Xè va tenir lloc la solemne i molt concorreguda celebració de la Santa Missa presidida pel Bisbe Delegat i concelebrada per un gran nombre de sacerdots. La Missa acabà amb una processó fins a la Gruta de les aparicions per commemorar l’11 de febrer d’aquella primera aparició de l’any 1858 i els 160 anys del reconeixement de la veracitat de les aparicions per part del Bisbe de Lourdes d’aquella època, Mons. Laurence, el 18 de gener de 1862.

La diòcesi d’Urgell té previst peregrinar a Lourdes els dies 30, 31 de maig i 1 de juny de 2022.