Campanya de Càritas a Sant Julià de Lòria (Andorra)

Un any més, Càritas Parroquial de Sant Julià de Lòria va posar en marxa a l’inici de l’Advent la tradicional recollida d’aliments no refrigerats, aliments sense gluten, productes d’higiene personal i de neteja de la llar.

La campanya va començar el 27 de novembre i s’allargarà fins el 7 de gener de 2022 festivitat de Sant Julià.

Es recullen a tots els supermercats de Sant Julià, al despatx de Càritas, o a l’església parroquial, oberta de 9 a 20 hores.

Les voluntàries i els voluntaris fan les recollides als diferents centres i al Rebost Solidari els aniran classificant segons el producte i la caducitat, per distribuir-los a les famílies que els necessitin.

Aquest any compten, a més, amb els joves Txt Andorra, del Bisbat d’Urgell. Mn. Pepe Chisvert va reunir els joves el dia 4 de desembre i els va explicar què és Càritas, la sol·licitud de l’Església pels més necessitats i la importància del compromís dels voluntaris de l’entitat. Els va lliurar la “Guia del voluntari de Càritas”. També els va comentar la importància que els joves s’impliquin i els va demanar que facin conèixer aquesta activitat als seus companys i amics.