L’estiu Txt21, ja està en marxa!

Un grup de 12 joves ha iniciat la primera de les rutes pels camins del Pallars Sobirà, programada des de la Delegació de Joventut del Bisbat d’Urgell. Són els joves que durant l’any s’apleguen en els Grups TxT.

Amb el lema ‘Fem Camí’, durant quatre dies recorren els senders de la Vall de Siarb, el Batlliu de Sort, el Baix Pallars, Soriguera i el Pla de Corts.

Els nois i noies, estan acompanyats per un equip d’intendents i monitores voluntàries. Cal destacar que la Neus, que participa a l’activitat com a monitora en pràctiques, ha participat durant anys i fins ara als grups del Txt.

El primer dia de la sortida, va servir per acomodar-se al Refugi Vall de Siarb, conèixer el bonic poblet de les Llagunes -característic per la pedra roia i les flors per arreu- i realitzar els primers jocs i dinàmiques. Havent sopat, vam compartir el Bona Nit, que va presentar la figura dels Reis d’Orient, com a referents de persones que anaven en camí. L’ocasió va convidar-nos a fer el propi mapa de vida i a confiar els nostres somnis i projectes al Bon Pare.

L’endemà, després d’esmorzar i el bon dia, han caminat fins a Sort, travessant la sorprenent selva de Llavaners, amb freixes, noguers i el vesc, i s’han banyat a les piscines municipals de la vila de Sort.

Volem agrair la bona acollida del rector de Sort, mossèn Joan Pau Esteban, rector de Sort i Gerri de la Sal i mossèn Josep Maria Fisa, que ara gestiona la casa Utopia, d’Enviny, creada pel recentment traspassat Mn. Joan Escales.