Reunió online des Delegats de Missions de Catalunya

El dia 13 de novembre va tenir lloc la reunió telemàtica dels Delegats de Missions dels Bisbats amb seu a Catalunya, amb la participació del Sr Bisbe de Tortosa, Mons. Enric Benavent, responsable de Missions de la Conferència Episcopal Tarraconense, el P. Antoni Calvera, missioner combonià (SCAM) i el Sr. Manel Górriz, delegat a Catalunya de Cristians Sense Fronteres. Del nostre Bisbat hi participaren Mn. Jaume Soy, Delegat Diocesà de Missions i Director Diocesà d’OMP i la Sra. Anahí Biorci, Subdelegada.

A més de l’evaluació de la jornada del DOMUND,  es va treballar sobre com mantenir i millorar l’activitat d’animació missionera en les nostres realitats particulars, sent més que mai creatius davant els canvis socials que vivim.