Gest solidari dels sacerdots i diaques d’Urgell amb Càritas Diocesana

Constatant l’augment de demanda d’ajuda econòmica que està arribant a Càritas Diocesana d’Urgell, que és quasi el triple del que es venia rebent, i les necessitats cada cop més grans de sostenir sobretot les famílies amb problemes, els preveres i diaques d’Urgell faran mensualment una aportació voluntària a Càritas.
És un signe de compartició solidària a partir de la nòmina mensual de cada prevere, des del juliol fins al desembre d’aquest any, que es posa a la lliure disposició de Càritas Diocesana.
Es va aprovar aquesta proposta en la darrera reunió del Consell episcopal amb els Arxiprestos, i fou ratificada per cada prevere i diaca posteriorment.
Tant de bo tots els cristians que puguin, s’animin també a donar durant un temps una part del seu sou, com a caritat envers els necessitats.