Trobada de Nadal de l’Equip de Càritas i Grapats

Divendres 20 de desembre l’equip de Càritas i Grapats (treballadors, treballadors de reinserció laboral i treballadors de diversitat funcional) es van aplegar a la nau de La Seu d’Urgell per compartir el dinar de Nadal que per segon any es duu a terme. Els gairebé 40 treballadors va estar acompanyats pels membres de l’Equip Directiu de Càritas Diocesana, al voltant de la taula van compartir un esplèndid dinar que ells mateixos van cuinar i preparar, i que va agradar molt a tots els presents. La vaixella va ser facilitada pel projecte de Grapats de “lloguer de vaixelles”, per apostar per una ecologia integral que també forma part dels àmbits que treballa Càritas d’Urgell i Grapats, no utilitzant res de plàstic en el dinar de Nadal.

Mn. Jaume Mayoral va adreçar unes paraules sobre el sentit de ser i fer família, com a veritable missatge del Nadal cristià. També el Director de Càritas Diocesana, Sr. Josep Casanova, al brindis, va donar un missatge de sentit de treball en equip que han de dur a terme tant els agents de Càritas com els treballadors del projecte laboral de Grapats, i va agrair l’esforç de tots els presents vinguts dels centres diocesans de Càritas d’arreu del Bisbat: La Seu, Balaguer, Tremp, Vielha i Puigcerdà.

A les postres no hi van faltar els torrons, el tronc de nadal i també un seguit de nadales que van cantar en un clima d’amistat i germanor. Tot seguit es va fer la fotografia de família i per acabar es van felicitar pel Nadal i pel nou any.