Eucaristia d’inici de curs al Col·legi Sant Ermengol

El divendres 6 de setembre, gairebé a les vigílies de la festa de la Mare De Déu de Meritxell, Patrona del Principat d’Andorra, el personal docent i no docent del Col·legi Sant Ermengol es va reunir per celebrar l’eucaristia d’inici de curs amb mossèn Josep Chisvert, delegat diocesà d’ensenyament i prevere del centre.
La celebració preparada segons el lema d’enguany a les escoles Sagrada Família d’Urgell, “Construïm i compartim la vida” es basà en dos textos del Nou Testament: La vida de les primeres comunitats cristianes (Fets dels Apòstols 2, 44-47) i la paràbola de la casa sobre la roca (Mateu 7, 24-27)

Mossèn Chisvert a l’homilia va glossar el sentit dels dos fragments llegits tot relacionant els seus ensenyaments amb la nostra vocació d’educadors i la seva importància per als nostres alumnes i per les famílies que ens els confien.

Després de la celebració es va tenir una estona de convivència basada en un joc d’orientació que féu que educadors i personal no docent es coneixessin fraternalment per poder portar a terme com un bon equip la tasca encomanada.

Un aperitiu i brindis pel nou curs posà fi a la jornada.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
La gramàtica del Pare
Amb l’afecte de pare i pastor, continuo aquest camí dominical amb vosaltres, posant avui la mirada en un dels grans tresors del Concili Vaticà II: la constitució dogmàtica Dei Verbum, sobre la Revelació divina. No és un text només per a especialistes, sinó
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda