Comença el Pelegrinatge diocesà a Terra Santa

Trenta pelegrins de diversos punts de la Diòcesi d’Urgell van iniciar el passat dimecres 26 de juny el tradicional Pelegrinatge a Terra Santa, organitzat per la Diòcesi a través de Mn. Ramon Sàrries, Arxiprest de les Valls d’Andorra, que els portarà a conèixer els indrets vinculats a la vida de Jesús: Natzaret, Canà de Galilea, Tiberíades, Genesaret, Magdala, Cafarnaüm, la muntanya del Tabor, el Carmel, Jafa, Jerusalem, la muntanya de les Oliveres, el Cenacle…

Els pelegrins van iniciar el pelegrinatge arribant a Natzaret. El primer indret que van visitar fou la Basílica de l’Anunciació, custodiada pels Pares Franciscans, com tants altres indrets relacionats amb Jesús a Terra Santa. Allà van poder celebrar l’Eucaristia, conèixer la gruta de l’Anunciació, el taller de Sant Josep i el temple que s’hi ha bastit en el lloc, i també a la tarda, van viatjar fins a Canà de Galilea, on els matrimonis van fer renovació de les seves promeses matrimonials, i després al riu Jordà, van poder gaudir de l’indret on Sant Joan Baptista batejà Jesús.

Van acabar la jornada amb la tradicional meditació creuant el mar de Tiberíades, un moment molt viscut pels pelegrins.