La Cúria felicita l’Arquebisbe Joan-Enric en la festa de St. Joan

Una àmplia representació de la Cúria diocesana i dels treballadors del Bisbat es van aplegar el divendres 21 de juny, al migdia, a la sala d’actes de la Casa del Bisbat, per felicitar l’Arquebisbe Joan-Enric Vives amb motiu de la seva onomàstica.

El Vicari General, Mn. Josep Maria Mauri, fou l’encarregat de transmetre a l’Arquebisbe la felicitació dels treballadors, de la Cúria, dels consagrats i dels sacerdots, així com de tota la Diòcesi. En les seves paraules, Mn. Mauri va destacar tots aquells elements de Sant Joan Baptista que conflueixen a fer de la celebració un moment important.

Després de les paraules de Mn. Mauri, l’Arquebisbe Joan-Enric va agrair la felicitació i va valorar el treball de tots els preveres, diaques i laics i laiques que conformen la Cúria diocesana, des dels més grans als més joves.

Mn. Jordi Gasch, en nom de tots els preveres residents al Seminari diocesà, va declamar una poesia de felicitació a l’Arquebisbe Joan-Enric.